Gyakran ismételt kérdések
Mit tegyek, hogy a legmegfelelőbb méretű és fazonú termékeket vásároljam meg?
Szívesen segítünk elérhetőségeink valamelyikén személyre szabott tanácsokkal. Telefonáljon bátran! További hasznos információkat az alábbi linkre kattintva talál oldalunkon a megfelelő méret és fazon megtalálásához: Méret és fazon
Van mód személyes átvételre is?
Igen, előzetes időpont-egyeztetés után személyes átvételre is van lehetőség.
Hogyan vásárolhatok?
- Lehetőség van közvetlenül a weboldalunkról is rendelni. Válassza ki a kívánt termékeket és a méretet majd helyezze a kosárba. A kosár tartalmát megtalálja a jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintva. A vásárlást a "Kifizetés" gombra kattintva tudja elindítani, majd a további oldalakon lehet megadni a szállítási címet vagy választani a személyes átvételt. A "Folytatás" gombra kattintva ezek után a fizetés módját kiválasztva lehet elküldeni a megrendelést. Ekkor érkezik a megadott e-mail fiókba az automatikus visszaigazoló e-mail a megrendelés beérkezéséről. Rövid időn belül várható a megrendelés feldolgozását visszaigazoló (vagy ha személyes átvételt választott, a megrendelése átvételre kész tartalmú) e-mail is, majd kedvenc termékeivel teli csomag hamarosan útra kel Önhöz.
- Lehetőség van rendelést leadni e-mail útján is. Küldjön nekünk egy üzenetet a rendeles@usafarmershop.hu e-mail címre. Megrendeléskor az alábbi adatokat kérjük:
* kiválasztott termék nevét, színét, méretét, árát.
* a megrendelő és címzett nevét, a szállítási címét, telefonszámát.
* a számázási nevet és címet, ha az különbözik a szállítási címtől.
A megrendelést e-mailben igazoljuk vissza.
- Telefonos kapcsolatfelvétel útján is szívesen segítünk a rendelési folyamatban.
Reméljük örömét leli majd a tőlünk vásárolt termékekben.
Mennyibe kerül a szállítás és mennyi időn belül kapom meg a termékeket?
Magyarország területén a szállítási költség súlytól függetlenül DPD futárral 1.190,- Ft.
Az utánvét díja 400,- Ft.
Raktáron lévő termékek szállítási ideje általában 1-4 munkanap.
További információkat a szállításról itt talál.
Mit tehetek, ha vissza szeretném küldeni a terméket?
A kézhezvételtől számított 14 napon belül történő elállás esetén pénz visszafizetési garanciát vállalunk az eredeti, címkékkel ellátott, eredeti állapotú, sértetlen termékre. A termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli. A termékkel kapcsolatos esetleges probléma esetén is bátran kereshet bennünket elérhetőségeinken. Kérését tudja jelezni telefonon vagy az info@usafarmershop.hu-ra írt e-mail üzenetben is. Ezután a megadott címre futárt küldünk, amely felveszi az eredeti állapotú terméket tartalmazó csomagot. A csomagra ragasztandó címkét a futár viszi, amelyet az átvételkor ragaszt a csomagra. Egyedi kérés esetén, lehetőség van Postán is feladni a csomagot. Ebben az esetben kérjük, közvetlenül a megadott címünkre küldje el a csomagot és ne utánvétes küldeményként adja fel azt, mivel az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. A visszaküldés során felmerülő szállítási költségek a Vevőt terhelik, kivéve ha a visszaküldés oka hibás termék vagy téves kiszállítás. A termék visszaérkezését követő nap, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a vételárat banki átutalással a Vevő által megadott számlaszámra.
Természetesen méretprobléma esetén is lehetősége van visszaküldeni a terméket, mi pedig kicseréljük egy megfelelő méretű termékre. Ebben az esetben ügyeljen arra, hogy a termék eredeti állapotban maradjon. Csak az eredeti, sértetlen, címkékkel ellátott termékeket van módunk visszavenni a kézhezvételtől számított 14 napon belül. A felmerülő szállítási költségek a vevőt terhelik. Ha az adott cseretermék nincs készleten, a cseretermék beszerzése 3-5 hetet is igényelhet. Reméljük örömét leli majd a tőlünk vásárolt termékekben.
Hogyan kapom meg a számlát?
Utánvét esetén az Ön által megadott e-mail címre küldjük el az elektronikus számlát a csomag postázásakor. Előre utalás esetén a feldolgozottságot jelző e-mailben küldjük a számlát, amely alapján utalni tud a számlán szereplő számlaszámra. Személyes átvétel esetén a termék átvételekor elektronikus számlát állítunk ki, amelyet az Ön által megadott e-mail címre küldünk el.
Kérhetek személyre szabott segítséget a termékek kiválasztásakor, illetve van mód egy raktáron nem lévő méret megrendelésére is?
Szívesen segítünk a megfelelő méret és fazon kiválasztásában is, illetve ha további részletekre kíváncsi egy adott termékkel kapcsolatban. Raktáron nem lévő méretekkel vagy színekkel kapcsolatban is kereshet bennünket elérhetőségeink valamelyikén (hátha tudunk segíteni). Telefonáljon bátran, örömünkre szolgál, ha sikerül megoldást találni esetleges mérethiány esetén is.
Telefonon, e-mailben vagy az alábbi kapcsolati űrlapon is szívesen állunk rendelkezésre: